24.- COOPPEL protocol P@RÍS.- Investigant en els protocols i les taxonomies de la pràctica dels processos emocional lògics del record

 Causa Cooppel per la Pau 2030

Ho presentarem a París

https://www.unesco.org/es


Adherits UNESCO en el 2000. Com construir la pau en la ment de les persones. 
París França

I en la UIL UNESCO  

(ES) Instituto de la UNESCO para el Aprendizaje a lo Largo de Toda la Vida. Feldbrunnenstrasse 58. 20148 Hamburg Alemania

Com la torre facilitem la mirada. Les tendències actuals i els nous paradigmes del segle XXI per a l'èxit col·lectiu. L'esforç de Eiffel va aconseguir aquesta torre.

COOPPEL P@RÍS 2025, protocols.-

Investigant P@RÍS, com ajudar?, els Protocols dels @lgoritmes mentals del Record en la Investigació accentuada en la incentivació de la Sesoneuronalitat mental.

Construïm protocols, totes les persones som investigadores i cadascú pot descobrir els seus propis talents sensorineuronals en aprendre i reconèixer els seus límits mentals. Per això cal una primera oportunitat.

L'entrenament d'estratègies es basa en jocs mentals Cooppel a partir de la identitat mental per rols.

Anirem a París a la UNESCO a lliurar l'informe Cooppel París per a 2030.

A.- COOPPEL des de 2012, ara estem en el 2025.-

Nom que denominarem dins del pla COOPPEL, sobre el codi, el disseny i l'enginy dels protocols cooperatius dels processos emocionals lògics del record:

El nou codi mental F3RR@N, 2025.

1.-La investigació de cada persona en la seva capacitat en utilitzar el seu codi mental CoM3NTS amb l'acròstic F3RR@N sigui als nivells mentals psicodinàmic, iconoplàstic i/o lògic (Ferran jm., SCP-IEC Barcelona 1990) per a totes les edats. El tractament del record motivant aprenentatges d'algoritmes, narratives i transnarratives Sensoneuronals (TR@NS) amb factors mentals que impulsa el voler ensenyar i organitzar mentalment (Qx.), amb la conversa aprèn amb estil propi (C@LCs), que promou comprensió del record disponible (CRD) i coordina iniciatives solidàries intrapersonals i interpersonals (CiS)   Ferran, jm. APCIISE, SCP-IEC Barcelona 1996.

B.- COOPPEL RECORD@L

2.-El disseny de l'organització de la recerca: RECORD@L: Recerca de la Comprensió i de la Conservació del Record per mitjà del llenguatge i de la seva lògica i la capacitat de crear algoritmes mentals i les seves narratives de cada persona. Inspirats en Kieran Egan. També podem consultar a Ferran, jm. APCIISE, SCP-IEC Barcelona 1996

Tasques: (F3RR@N) Recordar, comprendre, aplicar (consultar, observar, operar recursos), analitzar decisions amb algoritmes, avaluar, crear jocs mentals i cooperar jugant (COOPPEL).

L'observació, l'acolliment i l'acompanyament com la persona recorda, compren, vol recordar i té la intenció, investiga, amb esma (aptesa en fer instintivament), seny (ponderació mental, sana capacitat mental que és penyora d’una justa percepció, apreciació, captinença, actuació) i enginy (habilitat, aptesa, a trobar els mitjans d’aconseguir o d’executar alguna cosa.

Enginy de com representa i expressa i es compromet (DUA) cada persona. Recollida de proves i de mostres.

Referències científiques: Taxonomia de Bloom. Constructivisme aplicat en els processos. 


3.- ASPIRACIONS.-

Causa Cooppel per la Pau, per a compartir, transparentar públicament els processos d'unes persones motivin a altres. (Ferran, jm. AESPAT, Madrid 2014). Motivació: clubs, federació de clubs, ...etc. Tarragona- 2025.

Els programes MÈDIA i ADONAR(-se). 

Com dur a terme la mediació social i cultural de benestar comunitari: MÈDIA. I com autodiagnosticar el nostre potencial personal i interpersonal de record: ADONAR (-se). 

1.- Programes com MÈDIA sobre la conversa, la negociació i la mediació. Tenen el seu propi protocol. 

2.- El pla C@LCs d'apostolat en la societat civil. Amb la llibertat de consciència i a favor de l'espiritualitat universal. Al seu propi protocol filantròpic en la societat civil.

3.- ADONAR (-se) programa d'Autodiagnòstic (AD), Observació orientadora i organitzadora, (O)  , Neurosensorial Algorítmica del Record. Consisteix en aprendre els indicadors i els criteris per a millorar amb satisfacció el record. Implica desenvolupar el codi mental F3RR@N (formes lògiques algorítimiques i les narratives mentals, a més del disseny lògic del llenguatge algorítmic mental RECORD@L. La (-se) és el sentit existencial, entre supressió de l'ego i la supervivència espiritual.





El Cooppel P@RÍS tindrà com a informe:
1.- Marc teòric i conceptual amb referències a autories científiques i la nostra relació en es comunitats científiques i la nostra tasca en l'interès social.
2.- Protocols dels algoritmes mentals sensorineuronals i les seves narratives.
3.- La diversitat d'estils personals, de patrons relacionals, perfils cognitius i guions neurosensorials o sensorineuronals.
4.- Les conclusions de la Investigació Acció i de la Pràctica Reflexiva Cooppel.
5.- Els beneficis de la seva difusió i promoció a la ciutadania de les noves aportacions en la psicopedagogia i en la pedagogia transcomentalista.
6.- Els jocs Cooppel.-

Jocs Cooppel: cooperació en els processos PEL:

- Jocs de Consultactiva INA+IDA= BER. Es parteix de la consulta i com construim el blanc de l'estel del record. A la meta es canta "esmenal"
- Jocs 3ROLS (2012) =   XULS + tres persones jugadores. En rols d'orientació lúdica seqencial Creació de materials i de jocs de taula i de tauler. Amb Tauler Cooppel 3ROLS. A la meta es canta "cooppel". Exemples Jocs DAI (1990), TOP (1989), APCIISE (1996).
- Jocs RECORD@L: llenguatge i lògica del record. Ús de les formes i del processos algorímics en el record. A la meta es canta "cordal"
- Jocs GR@MAT: de càlcul mental de la gramàtica en combinació amb la matemàtica. A la meta és canta "gram".
- Jocs M@T: de càlcul mental matemàtic, algorítmia i transcripció narrativa. A la meta es canta "mat".

7.- Explicació de les sigles pròpies fruit de la investigació:
- COOPPEL: nom del pla general
- P@RÍS: Protocol. Informe dels beneficis d'aplicar-lo.
- CoM3NTS: Codificació de l'observació Mental Energia d'Estratègies Entrenades (3) Neuro Trans Sensorial. (M3NTS) personalitzada.  La Ment les 3 energies Neuro Tr@ns Sensorial (M3NTS)
- F3RR@N: Codi col·lectiu de les Formes (Tres) del Record comprensiu a la conservació del Record amb algoritmes i narratives. Es basa en la pràctica de la CoM3NTS: Concentració pel silenci i la respiració, Observació Mental, el com dels algoritmes NTS mentals i la inclusió a les narratives NTS i les naturals. Aqui trobem el vèrtex entre la IA i la IN.
- RECORD@L: Llenguatge de la lògica Algorítmica del Record.

Comentaris