45.- Soc FERRAN D o FERRAN DE.........

 



FERRAN D  o DE ...

Som persones per damunt de tot i donem la cara humilment per la causa Cooppel per la Pau

Tres lectures:

- FERRAN de.... pla, projecte, programa o entitat que formo part activament.

- FERRAN D de Drets Humans ètics

- FERRAN D de Dhc  (Doctor honoris causa- 2004 de tesi postulant 2030)

A la finalitat de nom personal i de marca de personatge públic 

Josep Maria Ferran i Torrent té un nom propi pel seu cognom i pel pla, programa o projecte que està compromés.

Hi han noms com Duran i Lleida, Domenech i Montaner, altres es denominen com a noms de marca o com a noms derivats del seu nom oficial.

Ferran de, segons el nom referencial de:

- Ferran de la Causa Cooppel per la Pau o de la Cooppel.

- Ferran de Priorem Priorat, programa mensual col·laborador de ràdio Falset des de 2008

- Ferran de Ceradai des de 1986

- Ferran de Jutge de Pau des de 2007

- Ferran de la Federació d'Ateneus de Catalunya des de 2018.

- Ferran de la Federació veïnal Segle XXI de Tarragona des de 2019.

- Ferran de projectes com "Això...Aleixarenc" des de 1976 a 1979, del programa ALBAIN 1980-81

- Ferran de l'associació EUR.E.KA entre 1989-1996, del Centre d'Estudis del Priorat de 2003-2025. Ferran de l'associació veïnal Verge del Carme fins a 2023.


Ferran de..... seguit del seu projecte, joc didàctic o programa de ràdio a Tarragona o a Mora la Nova, és el mes fàcil. Entre 1988-90 negociacióa  Madrid en el MEC la reforma de la LOGSE o en el 2003 en el Consej Escolar del Estado temes d'immigració, com el tema de els necessitats educatives lingüístiques i el concepte d'estrangeria.

 ara a descobert els principis neurocientífics de la conservació de la Comprensió del Record Disponible i el codi de la Neuro TR@NS dels Sabers (NTS) que consisteix en utilitzar el Silenci , la Transcripció i la Narrativa. El codi que utilizem per a millorar la comprensió i el record en els aprenentatges per  a totes les edats el denomina F3RR@N i ho apliquen per a entrendre millor les matèries bàsiques del sistema educatiu. 

Millorar l'aprenentatge de les arts i de les llengües considerant tots els sabers des de la música, la plàstica, la filosofia, les matemàtiques fins a l'espiritualitat universal, entre la Intel·ligència Natural davant el repte de les Intel·ligències Artificials.


Professor, pedagog i periodista d'investigació Transcomentstalista
 

Comentaris