33.- Les TESIS postulants de la Causa Cooppel per la Pau 2030. TU POTS TENIR COOPPEL.-

COOPPEL l'oportunitat del com la consciència pel sentit mental de la cooperació

Dia 5 d'abril  
Dia internacional de la Consciència

Les tesis postulants Cooppel ens diuen com podem construir la pau en la ment de les persones: Consciència i Sensibilitat per la Pau local i mundial.

Drets a la Llibertat Universal Mental 

COOPPEL: Consciència pel sentit mental de la cooperació




 

1.- Motivació.-
2.- Definició.-
3.- Objectius.-
4.- Argumentació.-
5.- Protocols.-



1.- MOTIVACIÓ.-
Tu pots tenir i fer  Cooppel vol dir que tens l'oportunitat per a desenvolupar els teus propis talents, per mitjà dels jocs de rols d'identitat per les estratègies, tàctiques i operacions.
       ARA TENS UNA NOVA OPORTUNITAT

2.- DEFINICIÓ.-
1.- Què és una tesi? I quina finalitat te la tesi Causa Cooppel per la Pau també denominada en plural TESIS.
La tesi és un document acadèmic o conjunt d'experiència i de discurs que té  el propòsit centrat en la contribució al coneixement i/o aportar solucions innovadores a problemàtiques específiques en una disciplina científica en particular, la qual cosa es tradueix en un treball de recerca original que segueix una rigorositat metodològica.
En el nostre cas no és doctorant sinó postulant.
Associats a la xarxa de la UNESCO des de 2000, adherits i difusors. Fans de la cooperació local i mundial per la pau.
Què vol dir amb tesi?
1. f. Conclusió, proposició que es manté amb raonaments . conclusió, idea, teoria.
La tesi és l'opinió personal de l'autoria i, per això mateix, ha de ser debatible. El lector o oient ha de poder estar d'acord o en desacord amb el que vostè pensa. De fet, la seva tasca a l'assaig és convèncer aquest lector hipotètic que vostè té la raó.
3.- OBJECTIUS:  

3.1.- Descobrir a tu mateixa com a persona i com a teus talents per a delectar-se dels aprenentatges, amb curiositat i amb atracció. Actitud
Els entorns han de ser atractius i generadors de creativitat. I el primer entorn és la família. El segon l'escola i l'institut i el tercer l'entorn social i cultural. Utilitzar i treure profit dels tres entorns: 

- FAMÍLIA, suport als pares i a les mares i als seus fills i filles. La família pot ser un club Cooppel familiar
Es pot generar clubs a nivell d'escola i a l'entorn educatiu.

- ESCOLA, hora de tutoria, activitats extraescolars dins de l'edifici escolar.

- ENTORN SOCIAL I CULTURAL: museus, biblioteques municipals o comarcals, associacions i federacions. Centres de dia i residències assistides. Altres.

3.2.- Conscienciar i sensibilitzar sobre la realitat mental (NTS) i la seva potencialitat.

3.3.- Potenciar l'èxit que aspira la persona, sigui millorar el rendiment acadèmic, aprendre una llengua, gestionar el dol, cultura del record, recuperar motius culturals amb risc d'oblit, etc.
Les TESIS postulants són tesis d'estratègies servei d'interès social que argumenten les ocasions d'obtenir permisos, de promoure i de protegir la Causa Cooppel per la Pau, ajudant a les persones de forma el més gratuïta possible: la conversa i la mediació amb les situacions presencials i el suport telemàtic i la I.A..
TESIS és tenir argumentacions que generen proposicions, comentaris i comentals que anem demostrant, trobar espais d'estudi, i ocasions  amb enfocament d'aprenentatge servei comunitari   investigador comunitari i voluntariat social investigador educatiu.

4.- ARGUMENTACIÓ TESIS.- 

Com més practiquem la Cooppel, que vol dir per mitjà de la conversa, de la mediació, dels comentaris i  dels comentals argumentem i experimentem construcció de la cooperació mental pel sentit del record i de la seva recomprensió, més èxit, més pau i més complicitat col·lectiva.

5.- PROTOCOL   COOPPEL.- 
1.- Coneixement compartit. Donar a conèixer.-
2.- Oferir oportunitats, observar i orientar.-
3.- Organització d'actes i assessorar.-
4.- Proposar tallers.-
5.- Practicar amb acolliment i acompanyament.-
6.- Ètica Cooppel i Drets Humans.-
7.- Localització aprenentatge en l'entorn, lúdic en llibertat i en responsabilitat.


Activitats, tallers i actes:

1.- Concerts literaris, musicals i/o escènics

2.- Investigació NTS

Tasques de recerca i d'investigació: Registre de consultes de dianes d'aprenentatge i recull audiovisual de proves i mostres. 

3.- Tasts.- 

Dur a terme unes tres tasques, una de cada de les tres fases Cooppel: concentració ones, operacions de processos i processos emocionals lògics dels algoritmes mentals i les narratives constructives del record recomprensiu..

4.- Píndola.- 
Màxim tres tasques per prevenir i trobar els límits mentals dels NTS. 

5.- Pastilla.- 
Resposta a una pregunta que ajuda a construir una estratègia NTS.

6.- Càpsules.- 
Es tractar aspectes dels coneixements aplicant les estratègies NTS.
Per exemple Ortografia, Teoremes (Thales, Pitàgores, del Catet o de l'Altura), 
Aquí tenim els jocs Cooppel propis.

7.- Recull d'Anècdotes i de Comentals.-


Iniciat el dia 4 d'abril, en construcció fins el dia 22 d'abril de 2025

Comentaris