23.- TASTEM. Primer els tallers de tastets.- RECORD I PEL SENTIT VITAL .Com ho tractem? Guió de la presentació del pla Cooppel.-
Institut AMF de Tarragona
Control d'Oportunitats, Observació Pràctica dels Processos Emocionals Lògics del Record mental.
Codificació bàsica referencial F3RR@N.-
PEL: Processos emocionals lògics amb la ludicació estratègica del pensament. Formes mentals: planificadores, directives o autoritat mental (P) s'usa un triangle equilàter, emocionals (E), usem un cercle i lògiques (L) formades per les formes (FVR) dins dels guions mentals FiLMS (Formes lògiques, impulsors, Límits, Mediació i Sentiments).
Pel sentit vital cooperatiu
Exposició.-
Idees clau:
1.- Importància del record.-
2.- Com podem tenir més competències en el record?
3.- Exercicis pràctics
1.- Importància del record en la nostra vida.-
En la vida del dia a dia. Experiència personal de 65 anys d'escola i més de 45 anys de docència (Gener de 1980- fins ara). Iniciatives (Tarragona Impulsa). Negocis observats pel carrer: sans i malalts. Atenció comental a les persones, a les associacions i a les federacions.
2.- Com podem tenir més competències en el record? Com podem millorar el record?.
2.1.- Objectius:
Desenvolupar la creativitat, la comunicació i la cooperació mental en 45 minuts a l'hora de tutoria a les persones participants
Com més imaginació, més combinació dels dos hemisferis cerebrals, com més emprenem formes i algoritmes mentals i ho exposem en narratives com si féssim una conferència, més record. (FEYNMAN)
2.2.- Les TALS: Tasques d'aprenentatge lúdic social, són tasques d'aprenentatge lector sensorineuronal (TALS).-
- Activitat meva escolta activa, participació parlamentària, oratòria i motivar els exercicis mentals dirigits TALS.
- L'alumnat pren apunts en un foli on es pot visualitzar el nom per a fer intervencions parlamentàries de preguntar o de cooperar.
- Presentació segons l'edat en format conte (Soc Sòcrates) o romanticisme (Platon i Aristòtils). Més adults filosofia i ironia
- Presentem el codi mental F3RR@N.
- La lògica algorítmica del record (RECORD@L) i els jocs Cooppel PEL Record per a persones adultes (BAT, pares i mares, professorat). Els límits i les decisions mentals.
3.- Exercicis pràctics:
3.1.- Tres passos o factors mentals, tres formes lògiques, tres ones cerebrals, tres formes PEL: lògiques, emocionals i directives o autoritat mental de la voluntat. Codi F3RR@N
3.2.- Descobrir que fem formes com fotos, vídeos i ràdios mentals. Les formes emocionals i les de l'autoritat. El color del vestit del comiat d'aquest matí, del carrer a la cuina de casa, què veus al escoltar "Tarragona".
3.3.- Codificació de les formes mentals per a construir algoritmes mentals: FVR, FiLMS (FVR,TC)
3.4.- Concentració en el Silenci Mental i en la respiració 378.-
3.5.- Apliquem el codi mental F3RR@N
- El 112
- Hi+at
- MAMBO BOCINA (4t ESO)
- Recordar nombres per lletres i fer una paraula. Exemples 0, Z; 1,U, 2; D, 3; T, E 4; Q; 5,C; 6,S, 7, F, 8, V; 9,N (P). També 1= U i vocals
- Teorema de Thales i de Pitàgores
- Equacions entre operacions
- Equacions amb una incògnita X
- Equacions amb dues incògnites X.X
- Càlcul de +,-, x, : i prioritats.
- Com saber si un nombres és divisible per 3 o per 9 ?
3.6.- Jocs Cooppel PEL Record mental: Cinc tipus.
Jocs Cooppel: cooperació en els processos PEL:
3.7.- Els que pots inventar tu.-
INFORMACIÓ
Com practicar la Cooppel?-
En totes les activitats que fem podem destinar uns segons a la concentració mental en el silenci i el control en el seu trencament (CO), operacions en els processos (OP) i construcció d'algoritmes i narratives mentals (PEL).
Portant a terme les tasques formals en cada context
Promovent els cinc Jocs Cooppel PEL Record mental a sobre esmentats.
Presencial amb cita de la data, del lloc i de l'hora de l'inici. Telemàtica amb cita prèvia.
https://cooppelcaminsmartiifranques.blogspot.com/
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada