01.- FEM. Construïm junts relacions FEM Cooppel.-



1.- ASPIREM A CONSTRUIR NOUS ESPAIS.-

La nostra aspiració és a partir de persones i famílies que practiquen la Cooppel anirem construint i consolidant la federació de clubs Cooppel familiars, de colles i d'associacions com de recursos com biblioteques i museus.

2.- LA NOSTRA SENZILLA I HUMIL ACCIÓ.-

El nostre pla és conversar, mediar en quan es sigui viable i en el com ajudar en el neuroaprenentatge de totes les persones i en totes les edats i per a tota la vida.

3.- DESPRÉS DE 40 ANYS DE RECERCA.-

Apliquem i analitzem els set passos de fans de la UNESCO i de l'exemple de Federico Mayor Zaragoza, en el triple tractament de la comprensió i de la conservació del doble record disponible. Ho fem principalment en la conversa i en la mediació.

4.- PRIMERES CONCLUSIONS.-

El record i la seva comprensió és clau en la construcció de la pau en la ment de les persones. 

Saber generar preguntes i cercar respostes, saber assumir problemes i crear estratègies resolutives, saber que tot conflicte és una oportunitat per a créixer cap a la plenitud. Es saber comprendre en el trobar el sentit del record 

"Pel sentit cooperatiu del record (=Cooppel)"

Des de la pràctica dels processos emocionals lògics (PEL)

5.- DES DE LA COMUNITAT CIENTÍFICA.-

Ho fem basats en autories de la comunitat científica i en la tasca permanent de reconeixement participant en congressos i esdeveniments amb orientació i assessorament de persones destacades pels seus estudis, capacitats, mèrits i experiència.

6.- LA PROPOSTA DE TESI POSTULANT.-

El psicopedagog i professor Josep Maria Ferran i Torrent s'està dedicant de forma activista a la Causa i a la tesi postulant que es basa en el codi mental F3R*R@N del triple tractament del record disponible en la transmobilització de la ment, en l'algorimització de les decisions en el procés emocional i lògic de la comprensió del record i en les narratives culturals i socials com personals del record.

Es fonamentem en la neurociència del record (hemisferis cerebrals, ones cerebrals, les formes mentals dels processos emocionals lògics PEL), els algoritmes mentals PEL i les transnarratives de la comprensió i les seves aplicacions (Taxonomia de Bloom)

https://agendaanims.blogspot.com/2025/02/269-ja-tenim-el-codi-el-disseny-i.html

7.- ALGUNES FRASES.-

Fem Entrenament Mental (FEM) i ho aconseguirem com es fa en els castells i en la torre humana, en l'esport, en la música i en l'art.

En altres paraules:

" Hem entrat en la nova etapa de la història de conèixer la ignorada i oblidada realitat mental de la Intel·ligència Natural davant el repte mundial de la Intel·ligència Artificial" 

"La pau mundial serà tecnològicament possible quan la real pau mental de la bona fe i de la bondat de les persones sigui la veritable i la única autoritat".

"La manca d'èxit en els aprenentatges es causada per la incapacitat de desenvolupar el veritable talent dels infants i de els persones. Talent de dons, de carismes i de l'empoderament mental en la superació de les seves pròpies barreres motivacionals". 

8.- CAL ESCOLTAR, ACOLLIR I ACOMPANYAR.-

LA NOVA FORMA DE CONVERSAR I MEDIAR, entre altres opinions i opcions

"Els pares i les mares no sabem educar a la realitat mental de totes les persones, davant la forta ciber intimidació i els anti-valors socials que imperen la nostra cultura".

No estem sols, ens podem ajudar junts.



9.- ASPIRACIONS

El nostre projecte és la futura Federació d' Entrenament Mental FEM Cooppel.-

Federació.- 

Cada persona, cada parella, cada família, grup, equip....colla es pot constituir en club i federar-se.

És com un joc d'identitats i de rols d'estratègia. Sense cap cost econòmic.

Fem Entrenament Mental (FEM).- 

En la nostra ment tenim com a peces mentals transmobilitzadores que les podem moure creant algoritmes mentals i a la vegada construirem jocs i jugades mentals.

Li diem Fem Entrenament Mental ja que exercita la nostra ment de forma autònoma, independent i empoderada.

10.- Conclusions avançades .-

En conclusió promovem activitats d'orientació lúdica a base de jocs de taula i de tauler i altres tipus de jocs tradicionals, etc.. Amb la voluntat organitzativa mental. I en les relacions afectives


La pràctica Cooppel està fonamentada en principis científics, neurocientífics, psicològics i pedagògics.


L'autor porta des de 1975, ara fa 50 anys, que porta a terme iniciatives culturals, socials i solidàries i crea jocs didàctics que ara estan inclosos dins del pla Causa Cooppel per la Pau.




Com més persones practiquin el silenci mental i la pràctica de la Cooppel més contribuirem a la pau personal, local i mundial.



Comentaris